Sunday, February 13, 2011

Kisah Kami Berdua .

Feena And Fafa .





Hello my dear blog , well , nak story sikit . Pagi semalam ada kursus kepimpinan . Terasa malas nak bangun pagi --'' tapi sebab nak sijil , pi je laa . tapi nasib baik best jugak . then then , lepas balik kursus tu , mandi , solat then teros TIDO ! xD keje biasa aku lha . HAHA . then then , mama aku kejot , tengok jam dah pukul 4 . teros tukar baju dengan rasa geram + risauu . Keje tuition ta siap lagii . HAHA . So , dalam perjalanan na gi tuition tu , aku text fafa . Suruh dea amik aku pi uma dea . OMGOMG ! mase tu , aku ta tahu laa nape aku boleh terfikir macam tu . Sorry ayah . sorry ibu . Janji ta buat dah lepas ni . Then , alhamdullilah fafa datang amik . xD dea bawak moto macam hape tah  --'' . Sakit punggung di buat nye . xD bawak pon ta betoi . HAHA . Kami pon ronda-ronda lha kat kawasan bukit jana tu . eh , ye ke bukit jana ? hmm , tah la. xD dea pi bawak aku jalan depan umah laki dea --'' ta betoi ja . xD . Lepas beberapa minit makan angin , sampai lha kat uma dea . xD Habis kantoii ! Dea suke tengok Hindustan ! HAHA . Ta boleh belah seyh . Lepas baring2 kat uma dea , layan Hindustan , rase busann pulak ! then , kami buat keputusan utk pergi CC . xD Haha . Fafa dress up da macam minah ta betol  xD But but , tetap comel okay . xD P/s : Fafa , if kau bace ni , jangan mara ye syg :)
5minit berlalu .
Kami pon sampai kat CC . lepas beberapa jam hidop dalam dunia bosan , tiba2 HUJAN ! OMGOMG . mase tu aku dah kalut macam nak mati . xD fafa plak , eee ! menyakitkan hati . dok msg2 . da la lambat pi tusyen . Then , selepas bertengkar utk beberapa minit , kami buat keputusan utk redah je hujan xD HAHA ! mcam ta betoi ja . fafa soh aku bawak moto --'' Nasib baik aku PRO xD Haha . 
Atas moto
Ceh ceh , aku dengan bangga nye membawa mto xD hujan2 pulak tu , da la aku rabun . naseb baik ta langgar kereta . Yang paling lawak nye , tengah dok syok2 bawak moto , tibe-tibe aku dengar bunyi bende jatoh . Aku ingatkan fafa yang jatoh ! rupe-rupe nye beg die jatoh tengah jalan . HAHAHAHA ! Masa ni ta boleh tahan gelak dorh ! Nasib baik aku ta terkencing dalam seluar xD HAHA ! bodo jek . Then then , lepas dea da amik beg tu , aku teros press mto , laju xD HAHA . ade bonggol ouh depan tu ! aku ta nampak . lagi sikit kami na jatoh . kalau jatoh , memang mati katak la . xD Orang jual goreng pisang tepi tu dok usha pelik ja . xD HAHA ! ee . fafa pulak banyak cakap . bising ja . Tapi alhamdulillah selamat sampai dan kami basah kuyup ! xD 
Dekat tusyen .
Bile sampai je , kami berdua jek basah . malu kot ! --'' then ade la cikgu tusyen yang ganti Sir Theva . Eeeyuuw . dea tu menyakitkan hati dorhhh ! Dok kutuk2 kami . macam bodo ja . Yang ta tahan dea pi cakap fafa jual BELACAN n IKAN KERING ! haha . ee . aku yang sakit hati masa tu . Ade ke patot kutuk kawan aku ? --'' nak gurau pun pada2 la . Lepas tu habis tusyen . alhamdulillah .xD balik uma dok gelak ta habis2 . xD





Hey hey . Follow me and add me on Facebook . thanks :)

No comments:

Post a Comment